Kategorije

Promocije

Uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO) te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP.

Općenito

Prodavatelj

Prodavatelj je Utilium d.o.o., Grana 39/1, 42220 Novi Marof. Prodavatelj vrši prodaju putem Internet trgovine www.dobrestvari.hr, te putem kataloške prodaje.

Kupac

Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske, te koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke Utilium d.o.o. Prihvaćanje uvjeta poslovanja kupac potvrđuje narudžbom artikala putem Internet trgovine, e-poštom, telefonom, telefaksom ili slanjem narudžbenice.

Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Cijene

Sve cijene su bruto (sadrže PDV) i izražene su u kunama. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Cijene navedene u tiskanim katalozima vrijede do datuma koji je naveden na samom katalogu.

Fotografije i opisi proizvoda

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od dobavljača ili proizvođača proizvoda. Prodavatelj nastoji što točnije navesti sve karakteristike proizvoda no zadržava pravo na tiskarske pogreške, te ne snosi odgovornost za eventualne greške u opisu ili fotografiji proizvoda.

Naručivanje

Naručivanje je moguće

  • preko interneta - u Internet trgovini www.dobrestvari.hr, 24 sata na dan. Mogući su kraći vremenski periodi u kojima Internet trgovina nije dostupna, npr. zbog održavanja sustava.
  • pismeno - na adresu Utilium d.o.o. (dobrestvari.hr), Grana 39/1, 42220 Novi Marof, e-pošta: narudzbe@dobrestvari.hr, telefaks: 042 401 001.
  • telefonom - na broj 042 401 000. Telefonske narudžbe zaprimaju se radnim danom (ponedjeljak - petak), od 08:00 do 16:00 sati.

U slučaju naručivanja elektronskom poštom, telefaksom ili pismeno, potrebno je navesti slijedeće podatke: ime i prezime kupca, email adresa kupca, mobilni tel. broj kupca; adresu za ispostavu računa i dostavu (ulica, kućni broj, poštanski broj, mjesto) te podatke o željenim proizvodima (šifra, naziv, količina, veličina, boja, itd.). U slučaju nejasnoća oko naručenih proizvoda, Prodavatelj će kontaktirati Kupca. Primarni način komunikacije Prodavatelja prema Kupcu je e-pošta.


Nakon zaprimanja narudžbe Kupac će putem e-pošte primiti potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Sve daljnje obavijesti o statusu narudžbe Kupac će primati e-poštom. Status svih svojih narudžbi Kupac također može samostalno provjeriti uvidom u svoj korisnički profil u Internet trgovini dobrestvari.hr.

Pojedini proizvodi mogu biti nedostupni ili rasprodani. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirati će Kupca te ga obavijestiti o mogućem naknadnom terminu isporuke. Po primitku takve obavijesti Kupac je dužan e-poštom obavijestiti Prodavatelja prihvaća li isporuku nekompletne narudžbe, prihvaća li novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od narudžbe.

Plaćanje

Naručene proizvode kupac može platiti na slijedeće načine:

1. Pouzećem. Naručene proizvode i troškove dostave Kupac će platiti gotovinom kuriru dostavne službe pri preuzimanju paketa.

2. Predračunom - uplatom na žiro račun Prodavatelja putem opće uplatnice ili e-bankinga.

3. Kreditnom karticom. Naručne proizvode moguće je platiti jednom od slijedećih kreditnih kartica: American Express®, American Express® do 12 rata bez kamata, MasterCard®, Maestro®, Visa®.

Isporuka, dostava i dostavni troškovi

Pakete isporučujemo isključivo na području Republike Hrvatske.

Pakete predajemo na dostavu unutar 24 sata za artikle koji se isporučuju sa našeg skladišta, odnosno 3-7 radnih dana za artikle koji se isporučuju sa skladišta dobavljača.

Kupljene proizvode Kupac će primiti na adresu navedenu u narudžbi. Subote, nedjelje i praznici ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i sl.), Prodavatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi zbog kašnjenja dostave mogla nastati Kupcu, no obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku, ukoliko isti ima na vlastitom skladištu. U suprotnom Prodavatelj zadržava pravo da najkasnije u roku dva radna dana kontaktira Kupca, kako bi s njim dogovorio daljnje radnje.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualno oštećenje pošiljke i odmah je reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti Prodavatelja kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka ili dogovorile daljnje radnje.

Ukoliko Kupac ne primi pošiljku prema gore naznačenim rokovima, a najduže 15 dana od datuma postavljanja statusa narudžbe "Isporučeno", potrebno je da obavijesti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

Prilikom isporuke narudžba u sustavu internet trgovine Prodavatelja dobiva status "Isporučeno". Status narudžbe kupac može provjeriti u korisničkom profilu unutar sustava internet trgovine, upitom na e-mail info@dobrestvari.hr ili telefonskim pozivom na broj 042 401 000.

Način dostave

  • Overseas Express. Očekivani rok dostave iznosi 48 sati, osim u mjestima u kojima postoji poseban raspored dostave kao što su manja naselja ili otoci. Raspored dostave vidljiv je na Internet stranicama Overseasa. O predviđenom terminu dostave Overseas će kupca obavijestiti SMS porukom ili tel. pozivom. Zbog toga je potrebno da Kupac prilikom narudžbe priopći broj telefona na koji će primiti poruku o terminu dostave.

  • Dostava na kisok Tiska. Dostava na kiosk Tiska moguća je samo uz plaćanje predračunom na žiro račun Prodavatelja. Kupac će prilikom narudžbe napomenuti na kojem kiosku Tiska želi preuzeti paket. Nakon obrade narudžbe Prodavatelj će Kupcu priopćiti podatke o predračunu temeljem kojih će kupac izvršiti uplatu. Kad uplata postane vidljiva na žiro računu Prodavatelja, Prodavatelj će naručene proizvode poslati na željeni kiosk. Tisak će putem e-pošte obavijestiti Kupca o dospijeću i mogućnosti preuzimanja paketa.


Trošak dostave

Overseas Express - trošak dostave iznosi 24,50 kn.

Tisak - trošak dostave iznosi 15,00 kn.

Za narudžbe vrijednosti veće od 800,- kn dostava je besplatna.

Dostava na željenu adresu

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od prebivališta kupca.

Povrat / Reklamacije

Pravo povrata

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova dostave.

Kupac ima pravo na povrat u roku 15 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Od prava povrata izuzeti su otpakirani audio ili videozapisi, računalni programi, proizvodi za osobnu higijenu i za njegu tijela, te proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.

Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set posuđa) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke, koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.

Reklamacije

U slučaju reklamacije nakon isteka prava povrata važeće su odredbe Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.

O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu info@dobrestvari.hr.

Dostava reklamiranih artikala

Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat može vratiti putem dostavne službe Overseas (ako je pošiljku primio putem Overseas Expressa) ili putem neke druge dostavne službe. Trošak dostave za proizvode vraćene putem službe Overseas snosi Prodavatelj. Trošak dostave putem druge dostavne službe snosi Kupac.

Povrat novca

Nakon primitka vraćenih ili reklamiranih proizvoda Prodavatelj će provjeriti opravdanost zahtjeva, te o rezultatu provjere e-poštom obavijestiti Kupca.

U slučaju opravdanog zahtjeva za povrat ili reklamacije, Prodavatelj će u roku petnaest (15) dana od primitka pošiljke sa vraćenim ili reklamiranim proizvodima na transakcijski račun Kupca uplatiti iznos u prodajnoj vrijednosti vraćenog ili reklamiranog proizvoda.

Popusti i marketinške akcije

Pogodnosti za kupce koje se istovremeno promoviraju ne mogu se kumulativno pribrajati u jednoj narudžbi što znači da jedna marketinška akcija isključuje drugu.

Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

Promjene Uvjeta poslovanja

Prodavatelj pridržava pravo izmjene Uvjeta poslovanja objavljivanjem izmijenjenog teksta na ovoj stranici. Izmijenjeni uvjeti stupaju na snagu u trenutku objave na stranici. Obavijest o eventualnim izmjenama uvjeta kupcima koji imaju registriran korisnički profil će biti poslana e-poštom. No, neovisno o tome, korisnik Internet trgovine dobrestvari.hr dužan je povremeno provjeriti sadržaj Uvjeta poslovanja i samostalno se upoznati sa eventualnim izmjenama. Korištenjem Internet trgovine dobrestvari.hr nakon objavljenih izmjena podrazumijeva se da Kupac prihvaća sve aktualne Uvjete poslovanja.

Primjedbe i prigovori

Sukladno čl. 8 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-pošte: kupci@dobrestvari.hr.
Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 15 dana.

Prethodna obavijest

Potvrda narudžbe zajedno s ovim Uvjetima poslovanja predstavlja Prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP.

Potvrda prethodne obavijesti

Potvrdu prethodne obavijesti (Članak 44. ZZP) Kupac će primiti zajedno s računom za kupljenu robu.


  • Moguće plaćanje kreditnim karticama American Express MasterCard Maestro Maestro
  • Sigurnost kupnje jamči