Kategorije

Promocije

Povrati i reklamacije

Prilikom preuzimanja svakako provjerite eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih reklamirajte kuriru, odnosno odbijte preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti našu službu za kupce (info@dobrestvari.hr) kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka.

Imate pravo odustati od narudžbe u svakom trenutku prije primitka pošiljke. Ako do odustajanja od narudžbe dođe nakon što je pošiljka isporučena, imate pravo odbiti preuzimanje bez dodatnih troškova.

Ukoliko primljeni proizvodi ne odgovaraju Vašim očekivanjima, imate pravo na povrat u roku 15 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Izuzetak su otpakirani audio ili videozapisi, računalni programi, proizvodi za osobnu higijenu i za njegu tijela, te proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

U slučaju povrata molimo Vas da potpuno ispravan, nekorišten proizvod u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i uputstvima, te zapakiran na način koji će osigurati siguran transport proizvoda pošaljete na našu adresu.

Molimo Vas da proizvode koji su isporučeni kao set/komplet (npr. komplet posuđa) vratite u kompletu.

Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, shodno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.

Proizvode možete vratiti putem dostavne službe Overseas na naš trošak ili putem neke druge dostavne službe na Vaš trošak.

Molimo Vas da prilikom povrata/reklamacije slijedite slijedeće upute:

  1. Proizvode koji želite vratiti/reklamirati zapakirajte u ambalažu prikladnu za transport - može biti i ona u kojoj ste primili proizvod.
  2. Proizvodu koji želite reklamirati priložite dopis sa opisom reklamacije i/ili pošaljite reklamaciju na adresu elektronske pošte info@dobrestvari.hr. Obvezno navedite podatke o transakcijskom računu na koji želite primiti povrat novca za vraćene/reklamirane artikle (ime i prezime vlasnika računa, naziv banke, IBAN broj).
  3. Kontaktirajte dostavnu službu Overseas (tel. 0800 33 66 33 ili cs@overseas.hr), te dogovorite preuzimanje pošiljke na Vašoj adresi. Pošiljku adresirajte na Utilium d.o.o., Grana 39/1, 42220 Novi Marof. Trošak dostave povrata putem Overseas Expressa snosi Utilium d.o.o. U slučaju da proizvode vraćate drugom dostavnom službom, trošak dostave snosite Vi.
  4. Nakon primitka pošiljke, naši djelatnici će provjeriti stanje vraćenih/reklamiranih artikala, te ćete putem e-pošte ili telefonom biti obaviješteni o rezultatu provjere.
  5. U slučaju opravdane reklamacije na vaš transakcijski račun uplatiti ćemo vrijednost vraćenih proizvoda.

Povrat novca

U slučaju opravdanog povrata/reklamacije, povrat novca u iznosu prodajne vrijednosti vraćenog proizvoda izvršiti ćemo uplatom na Vaš transakcijski račun najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimanja vraćenog proizvoda u naše skladište. Za troškove dostave ne vršimo povrat novca.

Molimo Vas da prilikom reklamacije navedete podatke o transakcijskom računu na koji želite primiti povrat novca (Ime i prezime vlasnika računa, naziv banke, IBAN broj).


  • Moguće plaćanje kreditnim karticama American Express MasterCard Maestro Maestro
  • Sigurnost kupnje jamči